Το
Είτε πρόκειται για διαφήμιση δέκα δευτερολέπτων ή δύο λεπτών, τα ραδιοφωνικά σενάρια πρέπει να είναι καλογραμμένα και να συλλαμβάνουν την προσοχή.
Δεν υπάρχει πολύς χρόνος για σας να πάρετε το μήνυμα σας και γι' αυτό θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα και αξέχαστα, προκειμένου να φέρουν πελάτες και να δέσετε μια σωστή εντύπωση για την εταιρεία σας.
Λάβετε υπόψη ότι το ραδιόφωνο παίζει στα γραφεία και παντού και συνεχίζει να είναι ένα δημοφιλές μέσο διαφήμισης.
Έχοντας ένα καλογραμμένο σενάριο ραδιοφώνου μπορεί να κάνει τη διαφορά στην αύξηση της απόδοσης της επένδυσής σας (απόδοση των επενδύσεων).